«دنگ و فنگ» خدمات پس از فروش

رادیو صبا در برنامه طنز اقتصادی «دنگ و فنگ» به نقش و اهمیت خدمات پس از فروش در تجارت می پردازد.

1401/05/26
|
10:32
|

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا،«دنگ و فنگ» عنوان یكی از برنامه های این شبكه است كه با شعار «الف مثل اقتصاد» درراستای پرداختن به شعار سال با نگاهی طنز به بیان مسائل و مشكلات تولید در كشور می پردازد.

رادیو صبا دراین برنامه اقتصادی با نگاهی طنزبه نقد و بررسی دنگ و فنگ های اداری می پردازد.

روزپنجشنبه 27 مرداد این برنامه با موضوع « خدمات پس از فروش» راهی آنتن می شود.

خدمات پس از فروش بخش مهمی از رقابت غیر قیمت می باشد كه اغلب در تولید كالا توسط افراد یا شركت های معدودی یافت می شود. این خدمات می تواند روشی برای تشویق مردم به خرید محصول باشد و می توان از آن برای توجیه قیمت بالاتر برای كالای مناسب استفاده كرد. همچنین در شهرت بلندمدت شركت مؤثر است و می تواند بر فروش های آینده تأثیر بگذارد. اما با این حال، این هزینه ها را نیز به شركت ها تحمیل می كند.

برنامه طنز دنگ و فنگ با حضور كارشناسان نام آشنای رادیو صبا نیك بختی، گروسی، اسكویی و امیر قشنگم به حل مشكلات خدمات پس از فروش می پردازند و با نگاهی طنز به این مسئله تاكید می كنند كه پشتیبانی و خدمات پس از فروش نقش بسیار مهمی در اثبات اصالت كالا، حفظ مشتری و افزایش رضایت او دارد و باعث ایجاد مشتریان وفادار و افزایش ارزش برند می شود. در واقع هنگامی كه مشتریان مدت زمان بیشتری را با سازمان و كسب و كار شما در ارتباط باشند به برند اعتقاد پیدا می كنند و به آن وفادار می شوند. مشتری رضایتمند و خوشحال نیز مشتریان بیشتری را برای تجارت به همراه دارد. چرا كه محصولات و خدمات شركت را به دیگران نیز معرفی می كند.

«دنگ وفنگ» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت11به تهیه كنندگی امیراكبری وبازیگری مهبد قناعت پیشه و نویسندگی ابوالفضل طاهری، سمیرا جعفری و عارفه فتحی تقدیم مخاطبان می شود.

دسترسی سریع